Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:31:11+01:00
Nie należy
nie nakryto
najnieszczęśliwszy
niedomagać
niedowidzieć
nieprzyjaciel
nieważny
nie ma
nie wypadałoby
nie wolno
nie raz
nie dwa
nie ja
nie najsprytniejszy
nie szybki
nie życzy
nie zjem
nie piła
nie rządzi
nie marzyć
nie zdjąć
nie wziąć
nie śpiewa
nie kopie
nie pracuje
nie myśli
nie uważa
nie krótszy
nie mniejszy
nie najwyższy
nie najlepszy
nie najwyżej
nie najlepiej
nieposłuszeństwo
nieprzychylność
niepokój
nieszczęście
niemały
niegruby
niewysoki
nieładny
niebrzydki
nie źle
nieładnie
nieciekawie
niemądrze
niegrzecznie
niesymetrycznie
niesumiennie
niesłychanie
Tu chyba jest 50 !
2010-01-24T17:33:44+01:00
Nie należy 1
nie nakryto 2
najnieszczęśliwszy 3
niedomagać 4
niedowidzieć 5
nieprzyjaciel 6
nieważny 7
nie ma 8
nie wypadałoby 9
nie wolno 10
nie raz 11
nie dwa 12
nie ja 13
nie najsprytniejszy 14
nie szybki 15
nie życzy 16
nie zjem 17
nie piła 18
nie rządzi 19
nie marzyć 20
nie zdjąć 21
nie wziąć 22
nie śpiewa 23
nie kopie 24
nie pracuje 25
nie myśli 26
nie uważa 27
nie krótszy 28
nie mniejszy 29
nie najwyższy 30
nie najlepszy 31
nie najwyżej 32
nie najlepiej 33
nieposłuszeństwo 34
nieprzychylność 35
niepokój 36
nieszczęście 37
niemały 38
niegruby 39
niewysoki 40
nieładny 41
niebrzydki 42
nie źle 43
nieładnie 44
nieciekawie 45
niemądrze 46
niegrzecznie 47
niesymetrycznie 48
niesumiennie 49
niesłychanie 50