Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:39:17+01:00
T (temperatura w kelwinach) = t (temperatura w stopniach Celsjusza) + 273

np. T= 15'C + 273 = 288 K (kelwinów)
3 3 3
2010-01-24T17:39:49+01:00
K - kelwiny
C - stopnie celsjusza

K = xC+ 273
C = xK - 273

Przykłady :
30 C = 30 + 273 = 303 K
573 K = 573 - 273 = 300 C

Jak masz kłopoty z zapamiętaniem kiedy odejmujemy, a kiedy dodajemy, to zapamiętaj, że Kelwiny są zawsze większe . Pozdrawiam :)
11 4 11
2010-01-24T17:40:09+01:00
50C = 50C + 273K = 327K - poprostu do danej temperatury w stopniach celcjusza musisz dodac zawsze 273 stopnieK aby zamienic na kelwiny
3 3 3