Chciałabyś podjąć pracę w Irlandii. Znalazłeś ogłoszenie w internecie o pracy w restauracji w charakterze kelnera. Napisz list motywacyjny z prośbą o przyjęcie do pracy:
-przedstaw się i określ cel listu
-opisz krótko swoje doświadczenie i obecną sytuację
-wyjaśnij dlaczego jesteś dobrą kandydatką do tej pracy podając 2 powody
-napisz kiedy i jak można się z tobą skontaktować

3

Odpowiedzi

2010-01-24T18:06:56+01:00
Nazywam się Jan Kowalski i jestem zainteresowany pracą w charakterze kelnera w Waszej restauracji. Wcześniej pracowałem w eleganckiej restauracji w Warszawie w Polsce, obecnie jestem bezrobotny. Jestem dobrym kandydatem do tej pracy ponieważ jestem uczciwy, pracowity i lubię pracować jako kelner. Aby się ze mną skontaktować proszę dzwonić na numer 123-456-789

My name is Jan Kowalski and I am made interested in the work as the waiter in your restaurant. Earlier I worked in the elegant restaurant in Warsaw in Poland, at present I am unemployed. I am a good candidate to this work since I am honest, diligent and I like to work as the waiter. In order to get in touch with me please to call number 123 - 456 - 789
1 1 1
2010-01-24T18:07:17+01:00
Good morning,my name is david i am 19,and i do not have job....i am going to find any job,but most interesing me work of waiter.I please very much.I am inteligent and i am not nervous in any sytuations.I am very agile. I very very very really very please about this job because i am unemployed.....

Plese call on my number (544678987) after 5.00 pm


David
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:10:40+01:00
Dear Sirs!

My name is (...).
I write you this letter, because recently I read on your website offered a job. Namely, are looking for a new waitress at the restaurant. I would like to take this position.
I worked in this profession for several years, but a few months ago I gave birth to a child and had to go on maternity leave.
At this time, my child is already rearing, and I would like to return to work.
I completed several courses on the waitress, I have a lot of experience. Customer service gives me real joy.
Please consider my request and reply to e-mail: (.....) or the phone (....) I am available to 22.00 hrs
Yours
(......)
___________________________
Drodzy państwo!

Nazywam się ( ... ).
Piszę do was ten list, because niedawno przeczytałam na waszej stronie internetowej ofertę pracy. Mianowicie szukają państwo nowej kelnerki w restauracji. Chciałabym podjąć się tego stanowiska.
Pracowałam w tym zawodzie kilka lat, lecz kilka miesięcy temu urodziłam dziecko i musiałam odejść na urlop macierzyński.
W tej chwili moje dziecko jest już odchowane, a ja chciałabym wrócić do pracy.
Ukończyłam kilkanaście kursów na kelnerkę, mam spore doświadczenie. Obsługa klientów sprawia mi prawdziwą radość.
Proszę o rozpatrzenie mojego wniosku i o odpowiedź na pocztę : (.....) albo o telefon (....) Jestem dostępna do godziny 22.00
Pozdrawiam
(......)
2 2 2