Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:07:59+01:00
Wyżyny na świecie mają różnorodne krajobrazy ponieważ moją różne położenie. Krajobraz zależy od wielu czynników na przykład wyżyny położone bliżej bieguna będą miały inny krajobraz niż te co znajdują się bliżej równika. Wyżyny położone w klimacie umiarkowanym będą występowały częściej lasy liściaste i mieszane. Natomiast w klimacie równikowym występują sawanny.

proszę ; )
21 4 21
2010-01-24T21:18:05+01:00
Wyżyny na świecie mają inny krajobrazy bo moją inne położenie. Zależy to od czynników np. wyżyny położone bliżej bieguna będą miały inny krajobraz niż te co znajdują się bliżej równika. Te położone w klimacie umiarkowanym będą występowały częściej lasy liściaste i mieszane, a w klimacie równikowym będą wystepować występują sawanny.
19 3 19