Odpowiedzi

2010-01-24T17:51:28+01:00
Można obliczyć w wodzie
np. do probówki nalać wody i wpuścić powiedzmy kluczyk żeby obliczyć
jego objętość o tyle ile woda się podniesie tyle ma gęstości klucz
2010-01-24T17:53:19+01:00
Ρ=m/v
ρ- gęstość
m- masa
v- objętość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:00:29+01:00
Wzor:
m
d= -
V

[tam jest w ulamku d=m:V (nie wiem jak ulamej zrobic, oczywiscie Ty w zeszycie wpisz w ulamku)]

Legenda:
d- gestosc
m- masa
V- objetosc

Dzielisz mase ciala (jednostki: kg/g/mg) przez objetosc ciala (dm3 [3 w indeksie gornym]). Wynik powinien wyjsc w g/cm3 (3 w indeksie gornym).
Mam nadzieje, ze pomoglem.