Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T17:52:57+01:00
Abra kadarba, przeobraź szkołę w krainę marzeń, miejsce nieskończonych wrażeń.
1 4 1
2010-01-24T17:53:27+01:00
Niech szkoła krainą marzeń się stanie
i każdy uczeń niech 5 dostanie.
:)
3 4 3
2010-01-24T17:57:18+01:00
Szkoła - budynek z szarymi murami,
teraz, kiedy uczę się tu razem z wami,
raz dwa trzy - ja zamknę oczy,
a szkoła w krainę marzeń się przeistoczy :)
1 2 1