Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:55:01+01:00
Poniewaz jest bardzo mało rozwinięta linia brzegowa czyli ma mało wysp i półwyspów
2 3 2
2010-01-24T18:36:10+01:00
Poniewaz granice przebiegaja prze zpustynie i nie ma sie za bardzo czym dzielic dlatego granice sa proste
2 3 2
2010-01-24T19:30:32+01:00
Ponieważ ich granice przechodza przez pustynie, a tam nie ma żadnych wzniesień czy rzek więc granica może przebiegać prosto.
5 3 5