Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:06:02+01:00
T=2s. g=10(m/s2) h=?
h=g*t²/2 h=10(m/s²)*4s²/2=20m

zad.2 alternatywne źródła energii to takie źródła, których energia jest odnawiana, np.:elektrownie wiatrowe sa alternatywnym źródłem energii ponieważ są zasilane wiatrem a ich energia się nie kończy. oprócz tego:e.słoneczna, e.wodna
2010-01-24T18:07:29+01:00
Zad 1
t=2s
g=10N/kg
h=gt²/2
h=10*4/2
h=20m