Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:02:58+01:00
Leonardo da Vinci(1452-1519) - wybitny człowiek renesansu, humanista. Malarz, rzeźbiarz, inżynier, poeta, zaprojektował ,,machinę latającą,,, łódź podwodną i spadochron, potajemnie przeprowadzał sekcję zwłok, by poznać ludzkie ciało.

4 3 4
2010-01-24T18:08:46+01:00
Leonardo da Vinci (urodzony 15 kwietnia 1452 w Vinci w Toskanii, zmarł
2 maja 1519 rzeźbiarz, architekt, konstruktor maszyn,w Amboise we Francji) - wszechstronnie uzdolniony Włoch, malarz rzeźbiarz, filozof.
Leonardo da Vinci był ucieleśnieniem renesansu humanistycznego ideału.

4 3 4