Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T09:06:10+02:00
Pięćdziesiątych?
hmm...
To na pewno Marylin Monroe.
Najlepsza aktorka wszech czasów.
Nie ma lepszej :)
Grała głupie idiotki, uwodziła i zarobiła mnóstwo kasy.
Chciała mieć porządną rodzinę ale się jej nie udało...
Mieszkała w rodzinie zastępczej, była najbardziej pracowitą romantyczną nastolatką na świecie.
1 5 1
2009-10-02T10:00:29+02:00
Marylin Monroe urodzona 1 czerwca 1926 w Los Angeles, zmarła 5 sierpnia 1962 w Los Angeles - amerykańska aktorka filmowa, legenda kina, seksbomba lat 50. i 60. XX w.
Najbardziej cenię właśnie tą aktorkę, ponieważ została ona legendą kina. Jako nie liczna aktorka zagrała w wielu różnych filmach, i hitów kinowych. Jednym z tym filmów był : 'Pół żartem,pół serio'.
Współczesne modelki stylują się na wzór właśnie Marylin, podziwiają jej fryzurę, oraz strój, który obowiązywał w tamtych lat. Wiele z jej wizerunku dochowało się dzisiejszych czasów.
1 3 1
2009-10-02T11:36:49+02:00
Gwiazda lat pięćdziesiątych, myślę że nią może być Elvis Presley.
Jego piosenki były bardzo wesołe, przy których można było się wytańczyć ale nie wszystkie, ponieważ nawet i te wolne piosenki były bardzo wyjątkowe. Dużo ludzi udaje Elvisa Presley'a i to może był dowód na to, że napewno nie był on jakimś zwykłym piosenkarzem.