Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T18:11:52+01:00
Siema ,
chata ,
hajs ,
siano ,
git majonez ,
nara ,
szit ,
kit ,
kumam ,
czajna ,
figo mako .
sralnia ,
podjar ,

dalej nie wiem .

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:19:29+01:00
No ja rozumiem że o coś takiego ci chodzi^^

fizyka -fiza
geografia -gegra
nauczyciel -belfer
szkoła -buda
ocena niedostateczna -pała
rodzice -starzy
coś niemodnego -tandeta
cześć -elo
ręce -badyle
milion -bańka
śmiech -brecht/lol
przegięcie -chłosta
narkotyki -dragi
nauczycielka -facetka
pieniądze -hajs
żarty -jaja
brzydka dziewczyna -pasztet
kłamstwo -kit
spać -kimać
uczyć się -kuć
religia -rela
historia -hista
śmiać się -rżeć
nudna lekcja -schiza
portfel -sejf
szkoła -SQL
telefon -fon
coś strasznego -masakra
odczep się -bujaj się
matematyka -matma