Jak ktos ma w domu cwiczenia matematyka kl6 liczby wymierne matematyka z plusem to str. 47 jak ktos odrobi cala strone i napisze mi wyniki dostanie najlepsza!!!


zamien na procenty
0,23=
0,7=
1,2=
trzy dwudzieste=
jedna dwudziesto piąta=
1 i jedna piata=
0,127=
2,15=
1 i siudma dwudzieta=

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:13:33+01:00
0,23=23%
0,7=70%
1,2=120%
trzy dwudzieste=15
jedna dwudziesto piąta=4
1 i jedna piata=120
0,127=12,7
2,15=215
1 i siudma dwudzieta=135
1 1 1
2010-01-24T18:13:54+01:00
A) 0,23*100%=23%
b)0,7*100%=70%
c)1,2*100%=120%
d)3/20*100%= 300/20 % =15%
e)1/25*100%= 100/25 % = 4%
f)1 1/5*100%= 6/5*100% = 600/5 % = 120%
g)0,127*100%= 12,7%
h)2,15*100%= 215%
i)1 7/20*100%= 27/20*100%= 2700/20 % = 135%
1 5 1
2010-01-24T18:14:29+01:00
0,23=0,23*100%=23%
0,7=0,7*100%=70%
1,2=1,2*100%=120%
3/20=3/20 *100% =300/20 %=30/2 %=15 %
1/25= 1/25 *100% = 4%
1 i 1/5=6/5 *100%=120%
0,127=0,127*100%=12,7%
2,15=2,15*100%=215%
1 i 7/20=27/20 *100%=135%
1 5 1