Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:20:51+01:00
Je fais de la luge. je fais un bouhomme de neige. Je joue aux boules de neige. je vais a la moutagne. je fais la grasse natine'e. je lis des livres. je regarde la te'le'. je me rencoutre.je vais eu promenade.

jeżdzić na sankach. ulepie bałwana. bawić sie śnieżkami. jede w góry. wylegiwać sie w łóżku. bd czytać książki. bd oglądać tv. spotkam sie z przyjaciółmi. pójde na spacer.
2010-01-24T21:43:46+01:00
Jeśli zadanie jest co będziesz robic to chyba w future proche?

Je vais faire de la luge. Je vais aller a la montagne. Je vais faire du ski. Je vais regarder la tele (tu przy tele akcenty nad e w prawą nad obydwoma). Je vais ecouter (nad pierwszym e w prawa) de la musique. Je vais voir mes copains. Je vais visiter ma grande-mere. (nad pierwszym e )

Będę jeździć na sankach. Pojadę w góry. Będę jeździc na nartach. Będę oglądać telewizję. Będę słuchać muzyki. Zobaczę moich znajomych. Odwiedzę moją babcię.