Odpowiedzi

2010-01-24T18:12:34+01:00
Kościół zabrania dokonywania aborcji.
2010-01-24T18:14:31+01:00
Aborcja- morderstwo osoby bezbronnej kosciol jest przeciw!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:31:20+01:00
Kościół sprzeciwia się aborcji dlatego że zabija się bezbronne dziecko,popełnia się grzech ciężki.Papież Jan Paweł II wielokrotnie i jednoznacznie określał aborcję jako zabójstwo, potepiał ją.
1 1 1