Odpowiedzi

2010-01-24T18:20:31+01:00
U zebry: zebry potrafią bardzo szybko biegac, dzięki czemu mogą uciec od drapieżników
u jeża: jeże posiadają setki kolców. Służą one za obronę w taki sposób, że gdy drapieżnik zbliża się do jeża, ten może go ukłuc swoimi ostrymi kolcami.
u patyczaka: patyczaki wyglądają dosłownie jak patyki. Taka budowa służy im za kamuflaż w przypadku ataku przez drapieżnika.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:33:39+01:00
Zebra-paski-Zebra ma paski po to aby się razem mieszać ze stadem, co myli drapieżników. Dzięki temu nie mogą jej złapać. Drapieżnika myli wzrok, bo nie wie ile tych zebr jest tam na prawdę i nie wie która to która. Jest to swoista obrona w stadzie przed drapieżnikami.
Jeż-kolce
patyczk- wygląd patyka- zlewa sie z tłem
3 4 3