Odpowiedzi

2010-01-24T18:20:15+01:00
Zegar Przyrody któremu podlegamy wszyscy bez wyjątku, choć człowiekowi się wydaje, że on mniej.Jego wskazówka obraca się wokół 24 godzinnej osi wskazując również porę wschodu i zachodu Słońca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:21:31+01:00
Zegar przyrody to poprostu naturalny zegar , który mówi nam kiedy np. jest wiosna przyroda budzi się i są pierwsze oznaki to; kwitnięcie roślin -kwiatów krokusy, następny przykład to przyroda mówi nam kiedy mamy sadzić np. ziemniaki-kwitnięcie mniszka lekarskiego , wypuszczenie listków brzozy , zazielenienie trawy.
Dlatego widzimy ,że daty kalendarzowe mogą nas zmylić , a zegar przyrody wprowadza nigdy nas nie zawiedzie.