Odpowiedzi

2010-01-24T18:17:47+01:00
Był przyjacielem Stanisława Augusta Poniatowskiego, zarządzał jego majątkiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:17:57+01:00
Antoni tyzenhauz- bliski współpracownik króla Stanisława Augusta Poniatowskiego, podskarbi litewski, utworzył na Litwie ponad 20 nowych zakładów, przyczynił się do produkcji luksusowych przedmiotów w manufakturach (np.szkło, porcelana,karty do gry itp)
1 5 1
2010-01-24T18:18:50+01:00
Starosta grodzieński, przyjaciel Stanisława Augusta Poniatownskiego, zarzadzał jego majatkiem na Litwie.
To tak krótko, pozdrawiam