Daje Naj!
Kasia zjeżdżała z górki na nartach. W pierszej sekundzie ruchu jej szybkość wzrosła od zera do 10m/s , w drugiej sekundzie szybkość wzrosła z 10m/s do 20m/s , a w trzeciej z 20 m/s wzrosła do 30m/s. Jakim ruchem poruszała się Kasia?
a) jednostajnym,
B) jednostajnie przyspieszonym,
C) jednostajnie opoónionym

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T18:21:12+01:00
B) jednostajnie przyspieszonym


Ruch jednostajnie przyspieszony – ruch, w którym prędkość ciała zwiększa się o jednakową wartość w jednakowych odstępach czasu. Ciało takie ma przyspieszenie o stałej wartości, a jego kierunek i zwrot są równe kierunkowi i zwrotowi prędkości tego ciała.
2010-01-24T18:21:46+01:00
2010-01-24T18:35:06+01:00