Zmienna a,wyznaczona ze wzoru S= V ot+at2/2 to(czyli w liczniku at do kwadratu,a w mianowniku 2)
a) a=S-V ot-t2/2
b) a= w liczniku;t2 (S-V ot) w mianowniku 2
c) a=w liczniku S-Vot a w mianowniku 2 t2
d) a= w liczniku; 2(S-V ot) w mianowniku;t2
prosze o obliczenia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:28:24+01:00
S = Vot + at2 / 2 / * 2... mnożymy obie strony przez 2
2 S = 2 Vot + at2
at2 = 2 S - 2 Vot
a = 2 ( S-Vot) / t2

Odp. d
16 4 16
2010-01-24T18:30:41+01:00
Odpowiedź: D

S = V₀t + at²/2 /-V₀t
at²/2 = S - V₀t /*2
at² = 2(S - V₀t) /:t²
a = [2(S - V₀t)]/t²
11 3 11