Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:23:31+01:00
Nie wiem po co ci to ale ok xdd

=) -uśmiech
=( -smutek
^^ -zadowolenie
:P ;P -język
;O -zdziwienie
o_0 -szok
;D -radość
;] -uśmiech
;> -uśmiech
;[ -złość
2010-01-24T18:29:06+01:00
;p - język

;D- wielki uśmiech

:o- zdziwienie

;*- całus

;x- milczy

;\ - kłopot

;< - zmartwienie

3-> - uśmiech

;c - obrażony

8-) - uśmiech
2010-01-24T18:30:05+01:00
:*-buziak
^^ -zadowolenie
:P-język
:/-uoee
o_0 -wow
:D -radość
;] -uśmiech
;> -uśmiech
;[ -złość