Odpowiedzi

2010-01-24T18:23:49+01:00
Lepiej żyć w kraju jednolitym narodowościowo ponieważ wtedy nie dochodzi do rasizmu itp.
2010-01-24T18:24:43+01:00
Wg mnie to w kraju wielu kultur, ponieważ potem taki człowiek sobie wyjedzie za granice i nie bedzie wyzywal innych religii. Prawda? POzdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:26:04+01:00
Sadzę, że lepiej żyć w kraju wielu narodowości, ponieważ można poznać więcej kultur i nauczyć się wielu języków. W kraju, w którym żyją inne narodowości jest więcej solidarności i mniej rasizmu. Człowiek ma możliwość kształcenia się w sposób inny niż dotychczas. Może odwiedzić kraje, z którego pochodzą mniejszości narodowe i poznać wiele ciekawych miejsc, które mogą wpłynać na jego dalsze życie i przyszłość.
NA pewno w krajach wielu narodowości zawsze jest coś nowego do odkrycia i poznania. Każdy na pewno jest ciekawy jak żyją i odnajdują się inni ludzie w miejscu, z którego nie pochodzą. Można również zaprzyjaźnić się z takimi ludźmi i jeszcze bardziej poznać ich życie. Wydaję mi się że mogła by być to interesująca przygoda. Wtedy cała ludzkość zmieniła by nastawienie na obcokrajowców i traktowała by ich jak swoich. Może zmniejszyła by się wrogość i nie wybuchało by tyle wojen i sprzeczek pomiędzy krajami. I życie stało by się łatwiejsze.
3 2 3