1. Zapisz jak najkrócej.
a)8k+5u-2k-3u=
b)6x+7t-2x+t=
c)11a+8x-a-7x=
d)13w+12a-12w-11a=
e)4b+9c+8d-3b-c+d=
f)6x+15y5x14z-15y-z=

2.Niech x i y będą pewnymi liczbami.Zapisz:
a)sumą licz x i y
b)różnicę liczb x i y
c)iloczyn liczb x i y
d)iloraz liczb x i y
e)liczbę o 5 większą od sumy liczb x i y
f)liczbę o 12 mniejszą od różnicy liczb x i y
g)liczbę o 123 mniejszą od iloczynu liczby x i y
h)liczbę o 17 większą od ilorazu liczb x i y

Dam najjjjj.!.!.!.!

Pilne.
Zależy na czasie. ;DD

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T18:30:39+01:00
8k+5u-2k-3u= 6k+2u=2(3k+u)
b)6x+7t-2x+t=4x+8t=4(x+2t)
c)11a+8x-a-7x=10a+x
d)13w+12a-12w-11a=w+a
e)4b+9c+8d-3b-c+d=b+8c+9d
f)6x+15y5x14z-15y-z

2.Niech x i y będą pewnymi liczbami.Zapisz:
a)sumą licz x i y x+y
b)różnicę liczb x i y x-y
c)iloczyn liczb x i y x*y
d)iloraz liczb x i y x/y
e)liczbę o 5 większą od sumy liczb x i y 5+(x+y)
f)liczbę o 12 mniejszą od różnicy liczb x i y (x+y)-12
g)liczbę o 123 mniejszą od iloczynu liczby x i y x*y-123
h)liczbę o 17 większą od ilorazu liczb x i y x/y+17
1 5 1
2010-01-24T18:30:58+01:00
1. Zapisz jak najkrócej.
a)8k+5u-2k-3u= 6k+2
b)6x+7t-2x+t= 4x+8t
c)11a+8x-a-7x= 10a+x
d)13w+12a-12w-11a= w+a
e)4b+9c+8d-3b-c+d= 1b=8c+9d
f)6x+15y5x14z-15y-z= - nie wiem jaki ma być znak między 15y a 5x ;/

2.Niech x i y będą pewnymi liczbami.Zapisz:
a)sumą licz x i y - x+y
b)różnicę liczb x i y - x-y
c)iloczyn liczb x i y - x*y
d)iloraz liczb x i y - x/y
e)liczbę o 5 większą od sumy liczb x i y - x+y+5
f)liczbę o 12 mniejszą od różnicy liczb x i y - x-y-12
g)liczbę o 123 mniejszą od iloczynu liczby x i y - x*y-123
h)liczbę o 17 większą od ilorazu liczb x i y - x/y+17

mam nadzieję że dobrze;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:33:24+01:00
A)8k+5u-2k-3u= 6k +2u
b)6x+7t-2x+t= 4x + 8t
c)11a+8x-a-7x= 10 a +x
d)13w+12a-12w-11a= w+a
e)4b+9c+8d-3b-c+d= b+8c+9d
f)6x+15y5x14z-15y-z=6x +1050yxz -15y-z


2.Niech x i y będą pewnymi liczbami.Zapisz:
a)sumą licz x i y x+y
b)różnicę liczb x i y x-y
c)iloczyn liczb x i y x×y
d)iloraz liczb x i y x÷y
e)liczbę o 5 większą od sumy liczb x i y x+y+5
f)liczbę o 12 mniejszą od różnicy liczb x i y x-y-12
g)liczbę o 123 mniejszą od iloczynu liczby x i y x×y -123
h)liczbę o 17 większą od ilorazu liczb x i y x×y+17
1 5 1