Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:28:36+01:00
Poprzez modlitwę, dobre uczynki, uczestnictwo we Mszach Świętych i miłosierdzie względem drugiego człowieka
1 5 1
2010-01-24T18:28:47+01:00
Można troszczyć się poprzez:
- wypełnianie przykazań Bożych,
- zachowanie w odpowiedni sposób jak na chrześcijanina przystało, czyli nie sprzeciwiać się Bogu,
- dbać o drugiego człowieka.
1 5 1
2010-01-24T18:44:35+01:00
Modlić się przynajmniej 2 razy dzienie . Chodzić na mszę świętą.