Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T18:32:07+01:00
W tej dzisiejszej modlitwie polecajmy ludzi chorych aby dobry Bóg spojrzał na ich cierpienie i aby otzrymali nagrode w niebie
Prze Chrystua Pana Naszego
Amen
Zdrowaś ,Maryjo
11 3 11
2010-01-24T18:32:58+01:00
Módlmy się w intencji chorych aby ci co cierpią nie doznawali bulu i nie umarli
przez wszystkie wieki wieków amen
11 4 11