Odpowiedzi

2010-01-24T18:33:11+01:00
Wyraz: pierwsze

M. pierwsze
D. pierwszych
C. pierwszym
B. pierwsze
N. pierwszymi
M. pierwszych
W. pierwsze!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:36:51+01:00
Mianownik-kto?co?(jest) pierwsze
Dopełniacz-kogo?czego?(nie ma) pierwszych
Celownik-komu?czemu?( się przyglądam) pierwszym
Biernik-kogo? co?(widzę) pierwsze
Narzędnik-z kim? z czym?(idę) pierwszymi
Miejscownik-o kim? o czym?(mówię) pierwszych
Wołacz-o!(witaj) pierwsze
1 5 1