Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T18:33:26+01:00
Ponieważ wtedy ogień się bardziej no jak to napisać stanie się większy
2 1 2
2010-01-24T18:33:47+01:00
Bo powietrze wznieca jeszcze bardziej ogień
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:33:52+01:00
W czasie pozaru w zamknietych pomieszczeniech nie wolno otwierac okien ponieważ powietrze wzmaga płomienie i prowadzi do szybszego rozprzestrzenienia się pożaru.
2 4 2