Odpowiedzi

2010-01-24T18:42:32+01:00
A
glon-płotka-szczupak

c
kora-kornik-dzięcioł-jastrząb

d
ziemniak-stonka-bażant

b
zborze-mysz-jastrząb
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:51:29+01:00

poziomka-gąsienica-Żaba
ziemniak—stonka—bażant—lis
moczarka - ślimak - szczupak - człowiek
kora-kornik-dzięcioł-jastrząb
1 1 1
2010-01-24T19:13:04+01:00

glon-płotka-szczupak

c
kora-kornik-dzięcioł-jastrząb

d
ziemniak-stonka-bażant

b
zborze-mysz-jastrząb
1 1 1