Odpowiedzi

2010-01-24T18:47:22+01:00
Airport
bakery
bank
building site
cafe
chemist's
court
editor's office
estate agency
factory
company
hospital
hotel
industrial plant
mine
newspaper stand
police station
port
post office
press agency
publishing house
restaurant
school
shop
shopping centre
steelworks
supermarket
the Polish Embassy
theatre
travel agency
wholesalers
workshop

home
house
building
structure
tent
shed
tool shed
bedsit
farmhouse
bungalow
hut
cottage
holiday cottage
block of flats
skyscraper
an office block
castle
palace
tower
detached house
semi-detached house
terraced house
flat
apartament
property
mansion
ruin
building site
construction site
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:57:15+01:00
1.School-szkoła
2.Municipal office-urząd gminy
3.Police office-biura policji
4.House-dom
5.Flats-mieszkanie
6.Office-urząd lub biuro
7.Cafe-kawiarnia
8.Cinema-kino
9.Jeweller`s-jubiler
10.Hairdreesser`s-fryzjer
11.Supermarket-supermarket
12.Shoeshop-sklep z butami
13.Clothes Shop- sklep z ubraniami
14.Bookshop-księgarnia
15.Food Shop- sklep z jedzeniem
2010-01-24T19:15:30+01:00
Village-wieś
office-biuro
police office-komisariat,posterunek polcji
builder site-plac budowy
block-blok
shop-sklep
libarary-biblioteka
(...) shop- w sklepie tematycznym tzn chemist shop (drogeria),sport shop(sklep sportowy) itd
court-sąd