Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T18:46:01+01:00
Robinson był miłym i mądrym chłopcem który miał 2 braci ale zginęli i matka z ojcem się nim opiekowali . Gdy zapytał ich czy może popłynąć statkiem do Londynu ze swoim kolegą Wiliamem matka z ojcem zaprzeczyli ponieważ nie chcieli stracić 3 syna.
Po kilu dniach gdy ojciec kazał Robinsonowi iść po towar do portu chłopiec ucieszyię i z pędem poszedł po te te potem popłynąstatkiem założył plantację tzrciny cukrowej i tytoniu w Brazyli a potem rozbił się statkiem a jak sie okazało to była bezludna wyspa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:48:19+01:00
Po dotarciu na wyspę Robinson wiódł ciężki żywot. Był zupełnie nieprzystosowany do życia w dziczy. Musiał nauczyć się rozpalać ogień, zdobywać i suszyć mięso, zapewniać sobie odzienie i schronienie. Walczył z dzikimi zwierzętami, zmagał się z kapryśną równikową aurą. Zaprzyjaźnił się z papugą i koziołkiem Barnabą. Sam zapewniał sobie broń. Był świadkiem przyjazdu i posiłku kanibali. Zapoznał się z Piętaszkiem, któryt stał się towarzyszem jego wypraw.