Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:46:25+01:00
Zapobiegać popełnianiu przez niego grzechów, uświadamiać w wierze, wyciągać do Kościoła, namawiać do wspólnego dobrego uczynku ( np. do wspólnej pomocy staruszce), modlić się za niego .
110 3 110
2010-01-24T18:47:05+01:00
,W jaki sposób możesz przyczynić się do zbawienia bliźniego.?'
Do zbawienia bliźniego można przyczynić się na wiele sposobów.
Najlepszym z nich jest po prostu mówienie bliźniemu kiedy
źle postępuje i kiedy cos robi nie tak.
W ten sposób druga osoba będzie miała mniej grzechów .
po śmierci wstąpi do nieba ,a ty przyczynisz się do tego kogoś
zbawienia.
daj;* naj:*
96 3 96