Odpowiedzi

2010-01-24T18:43:04+01:00
Kazda funkacja pelni funkecje polityczna. jedna nie moze obejsc sie bez drugiej... taki jakby lancuch ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:45:45+01:00
A) o zespoły czynności jakie pełni zarządzanie w każdej organizacji.
b) realizowana jest przez cały czas, ze szczególnym jednak nasileniem w czasie wyborów i kampanii wyborczej.
c) niestety nie wiem.
ale polecam Ci stronę: http://www.sciaga.pl/tekst/21792-22-polityka_i_partie_polityczne - wszystko tu jest ;)
1 2 1