Odpowiedzi

2010-01-24T18:50:48+01:00
1.
a) gazu- łatwo
b cieczy- łatwo
c)ciała stałego- trudno

2.
a)gazu-łatwo
b)cieczy - trudno
c)ciała stałego-trudno
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:51:48+01:00
Trudno jest zmienic kształt i objetosc ciał stałych ponieważ ich czasteczki bardzo mocno ze soba oddziaływuja.
Oddziaływania pomiedzy czasteczkami w cieczach sa na tyle mocne, ze trudno jest zmienic ich objetosc a na tyle słabe ze łatwo zmienic ich kształt.
Łatwo jest zmienic kształt i objetosc gazów, poniewaz ich czasteczki bardzo słabo ze soba oddziaływuja.

Jak tak napiszsz tez bedzie dobrze:)
27 4 27