Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:52:15+01:00
1.heteronomiczna segmentacja ciała
2.występowanie parzystych, członowanych odnóży
3.szkielet zewnętrzny, utworzony z płytek ruchomo połączonych ze sobą
4.brak wora powłokowego, zróżnicowanie mięśni w zespoły
5.występowanie larw w rozwoju osobniczym
6.posiadają chitynowy pancerz albo oskórek


powinno być dobrze:*
15 2 15
2010-01-24T21:54:34+01:00
2010-01-24T22:08:05+01:00
Szczypce
głowotłów
odnóża kroczne
odwłok
17 4 17