Które muzeum chętnie byś odwiedził?Uzasadnij swój wybór.

Muzea do wyboru:

ARCHEOLOGICZNE,
ETNOGRAFICZNE,
FRYDERYKA CHOPINA,
HISTORYCZNE M.ST.WARSZAWY,
KARYKATURY,
KOLEJNICTWA,
LITERATURY IM. ADAMA MICKIEWICZA,
NARODOWE,
NIEPODLEGŁOŚCI,
POWSTANIA WARSZAWSKIEGO,
SPORTU I TURYSTYKI,
TECHNIKI,
WOJSKA POLSKIEGO,
ZIEMI.

3

Odpowiedzi

2010-01-24T18:51:07+01:00
Archeoligiczne.
Poniewaz mozna tam zobaczyc dużo fajnych rzeczy. Staroświeckie naczynia jak kiedys inni mieszkali :)
Są wyroby z gliny z miedzi.Jest dużo biżuterii.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:51:07+01:00
Myślę, że odwiedziłabym muzeum Ziemi. Ziemia to wielka zagadka, którą każdy człowiek chciałby wiedzieć. Mieszkamy przecież na Ziemi, i chcemy wiedzieć o niej jak najwięcej. Gdybym poszła do tego muzeum, wiele by mi się poukładało w głowie, bym bardziej wiedziała gdzie mieszkam.
7 4 7
2010-01-24T18:55:17+01:00
ARCHEOLOGICZNE-Ponieważ można dużo dowiedzieć się o historii i o naszych przodkach
TECHNIKI-Dlatego ze można dowiedzieć cie dużo o technice i po prostu fajne jest takie muzeum można zobaczyć ciekawe wynalazki i nie które wy testować
KOLEJNICTWA-Można zobaczyć fajne pociągi
4 3 4