Odpowiedzi

2009-10-02T15:57:27+02:00
Tak , u kobiet : inaczej się ubierają , i u mężczyzn chyba też, jeździli na różne bale w karocach i wiecej nie wiem,....
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T17:04:47+02:00
W dawnych czasach Mężczyźni byli stworzeni do prac fizycznych i utrzymywania rodziny.ubraniem mężczyzny były spodnie,a płeć przeciwna musiałą chodzić w sukniach lub spódnicach. Kobiety miały zajmować sie domem oraz dziećmi. Mężczyźni mieli więcej praw niż kobiety gdyż one nie posiadały prawie żadnych praw. Kobieta nie mogła wykonywać typowo męskiej pracy. Dla mężczyzny było upokarzające opiekowanie się domem i dziećmi. Gotowanie,pranie i sprzątanie to zdaniem dawnych facetów obowiązki kobiet. Gdy mężczyźni szli na przyjęcia kobiety pracowały w domu.
W Dzisiejszych czasach mamy tak zwane równouprawnienie . Mężczyźni piorą sprzątają gotują itp. a kobiety np. pracują na dom.Mężczyzna nie musi pracować fizycznie by udowodnić że nim jest . Także kobieta nie musi być 'kurą domową". Nie tylko mężczyźni chodzą w spodniach kobiety też i nie są przez to dyskriminowane.
Oczywiście żyją tacy ludzie którzy mają swoje przekonania że mężczyzna musi pracować, a kobieta zajmować się domem , ale rzadko się już zdarzają. Ludzie idą z biegiem czasu na przód i patrzą przed siebie,a nie w tył.
7 4 7
2009-10-02T17:10:09+02:00
Tak , zmienił się tylko styl ubioru , no i styl zaczesywania włosów.
2 5 2