Odpowiedzi

2010-01-24T19:21:56+01:00
Są zapylane przez zwierzęta, proces zapłodnienia nie wymaga obecności wody,
Więcej nie umiem .
37 4 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T23:18:11+01:00
Są zapylane przez zwierzęta po których tworzą się nowe rodzaje roślin poprzez przenoszenie pyłku na skrzydłach lub nogach zwierząt. Produkują tlen, wpływają na nasze samopoczucie, niektóre rośliny są odporne na warunki miejskie.
13 4 13