Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:13:13+01:00
S=at²/2
2s=at²
a=2s/t²
a=2m:25s²
a= 2/25m/s²
v=at
v= 2/25m/s²×5s
v=⅖m/s
2 4 2
2010-01-24T21:18:04+01:00
Wzór na drogę w ruchu jednostajnie przyspieszonym:

S = 1/2 * a * t * t

S = 1m
t = 5s

a = 2S / (t*t) = 2 * 1 / (5 * 5) = 2 / 25

Prędkość końcowa wyraża się wzorem:

v = a * t = 2/25 * 5 = 2/5 m/s
2 5 2
2010-01-24T21:52:53+01:00
Dane:
s = 100cm = 1m
t = 5s

s = at²/2
2s = at²
a = 2s/t²
a = 2*1/5²
a = 2/25 m/s²

V = a*t
V = 2/25m/s² * 5s
V = 2/5 m/s
6 4 6