Klasycyzm w muzyce obejmuje lata od ..... do ..... . Głównym założeniem tego ..... było dążenie do ..... między ..... a ..... . Klasycy zrezygnowali z barokowej polifonii. Główną rolę powierzyli ..... , podczas gdy pozostałe głosy ..... . Kompozytorzy klasyczni tworzyli takie formy, jak: ....., ....., ..... i ..... smyczkowy. Trzej najwybitniejsi klasycy działali w ..... . Byli to : ....., ..... i ..... . Klasycyzm w muzyce polskiej reprezentowali m.in. ..... i ..... .

3

Odpowiedzi

2010-01-24T19:23:07+01:00
1760-1820
nurtu
równowagi między barokiem a romantyzmem
muzyce instrumentalnej, ucichły
rondo ,sonata i koncert
w Austrii= w Wedniu
Haydn, W.A. Mozart, L. van Beethoven
Maria Szymanowska i Maciej Kamieński
35 3 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T22:07:56+01:00
Klasycyzm w muzyce obejmuje lata od 1760 do 1820 . Głównym założeniem tego nurtu było dążenie do równowagi między barokiem a romantyzmem . Klasycy zrezygnowali z barokowej polifonii. Główną rolę powierzyli muzyce instrumentalnej, podczas gdy pozostałe głosy ucichły . Kompozytorzy klasyczni tworzyli takie formy, jak: sonata, rondo i koncert smyczkowy. Trzej najwybitniejsi klasycy działali w Austri . Byli to : Haydn , W.A. Mozart, i L. van Beethoven . Klasycyzm w muzyce polskiej reprezentowali m.in. Maria Szymanowska i Maciej Kamieński .
53 4 53
2010-01-24T23:30:12+01:00
1760-1820
NURTU
RÓWNOWAGI MIĘDZY BAROKIEM A ROMANTYZMEM
MUZYCE INSTRUMENTALNEJ, UCICHŁY
RONDO, SONATA I KONCERT
W AUSTRII= W WIEDNIU
HAYDN, W.A. MOZART, L. van BEETHOVEN
MARIA SZYMANOWSKA I MACIEJ KAMIEŃSKI
pozdro :)
21 3 21