Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T19:16:56+01:00
Bedzie chyba 12 :D
144 ; 132 ; 120 ; 108 ; 96 ; 84 ; 72 ; 60 ; 48 ; 36 ;D
1 5 1
2010-01-24T19:18:06+01:00
144,132,-,-,96,84,-,-,48,36

liczby są uporządkowane co 12.

144-12=132
132-12=120
120-12=108
108-12=96
96-12=84
84-12=72
72-12=60
60-12=48
48-12=36
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:19:47+01:00
144,132,-,-,96,84,-,-,48,36

144-12=132
132-12=120
120-12=108
108-12=96
96-12=84
84-12=72
72-12=60
60-12=48
48-12=36

Powstaje ciąg:
144,132,120,108,96,84,72,60,48,36
poprzez odejmowanie liczby 12
1 5 1