Odpowiedzi

2010-01-24T19:17:11+01:00


do kwadratu ^

x- dł dłuższej przyprostokątnej

x^ = 25 ^ - 7 ^
x^ = 625 - 49
x^ = 576 /: √
x = 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:18:56+01:00
A² + b² = c²
7² +b² = 25²
49+b² = 625
b² = 625 - 49
b²=576
b=√576
b= 24

Odpowiedź: Dłuższa przyprostokątna ma długość 24cm.



2010-01-24T19:27:51+01:00
7²+x²=25²
x²=25²-7²
x²=625-49
x²=576
x=√576
x=24[cm]
Odp:Dłuższa przyprostokątna ma długość 24 cm.