Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T19:19:36+01:00
Jezus spotyka mnie wszędzie: w szkole, w domu i przede wszystkim w kościele. Jest obecny w każdej chwili mojego życia. W odnalezieniu sensu życia pomaga mi dość znacząco. Często poprzez samą wizytę na mszy św. oraz na katechezie szkolnej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:19:46+01:00
Jezus jest przy mnie zawsze, ale najbardziej spotyka mnie w kościele oraz podczas modlitwy. Pomaga mi poprzez swoje przykazania oraz słowa zapisane w Piśmie Świętym.