Gdybyś nie była człowiekiem to jaką rase byś wybrała? uzasadni swój wybór około 1o zdań
Wybór rasy:
-Hobbici
-Elfy
-Krasnoludy
-Ludzie
-Wili
-Gandalf
-Gollum
Opis jednego wybranego stwora ;)
Prosze o 10 znań... Jak najszybciej ;d i 1 stwora opis i prosze o 1o zdań !!! ;p

2

Odpowiedzi

2010-01-24T19:27:40+01:00
Myślę że najchętniej została bym elfem. Te stwory są bardziej fascyniujące niż ludzie. Ludzie są po prostu zwyczajni, nieczym nie wyróżniają się od innych ras. Elfy są także postaciami bajkowymi. Jest o nich wiele opowiadań, historyjek. Niechętnie została bym krasnoludem. Krasnoludy są małe, grube i brzydkie. Natomist wole Elfy bo są wysokie, ładne. Elfy mieszkaja w pięknych krainach. Gandalf to kiepska opcja. Bo jest sie czarodziejem i wogóle.

Podro :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:31:47+01:00
Byłabym elfem. są nieśmiertelne i świetnie strzelają z łuku. mają ładne białe włosy i ubierają się na biało- a to mój ulubiony kolor. mają długie śmieszne uszy. niebieskie czarujące oczy. mieszkają w pięknych królestwach w zamkach. mają nadprzyrodzone siły . są bardzo dleikatnie i uczuciowi tak jak ja. bardzo do mnie pasuje ta rasa i chciałabym mieć możliwość w przyszłości zostać elfem.