Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:22:12+01:00
P = 18 dm2
d1 = 12 dm
d2 = ?
P = 0,5 x d1 x d2
P = 0,5 x 12dm x d2 = 18dm 2
P = 0,5 x 12dm x 3dm = 18 dm2

Odp.: Druga przekątna ma 3 dm.
2010-01-24T19:23:05+01:00
P=1/2*d1*d2
d1=12 dm
p=18dmkw
18 dm kw=1/2*12dm*d2
18dm kw= 6dm*d2
d2= 18 dm kw ; 6dm
d2= 3 dm
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T19:47:05+01:00
1 bok - 6 dm
2 bok - 6,5 dm

1 przekątna - 12 dm
2 przekątna - 3 dm

wysokość - 3 dm

P = 6 dm * 3 dm = 18 dm
1 5 1