Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:33:25+01:00
Te wodorotlenki, które są rozpuszczalne w wodzie to zasady, czyli każda zasada jest wodorotlenkiem, a te, które nie rozpuszczają się pozostają wodorotlenkami, więc nie każdy wodorotlenek jest zasadą.
8 4 8
2010-01-24T21:22:58+01:00
Tak, każda zasada jest wodorotlenkiem, ponieważ dobrze rozpuszcza się w wodzie, ale nie każdy wodorotlenek jest zasadą, ponieważ nie rozpuszcza się dobrze w wodzie.
2 3 2