Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:25:19+01:00
1
a)tak sobie
b)tak
c)tak sobie
2
a)nie łatwo
b)nie
c)tak
2010-01-24T19:27:12+01:00
1
a nie<jego czsteczki sa daleko od siebie i nie przyciagaja sie mocno>
b nie< czasteczki daleko od siebie>
c tak<jego czasteczki sa blisko siebie i mocno sie przyciagaja>
2
a nie<nie dzialaja sily miedzyczasteczkowe>
b tak<dialaja sily m>
c tak sily m dzialaja bardzo mocno>