Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-02T14:47:17+02:00
2:0,3-5 i jedna trzecia):0,25-dwie trzecie)=(6,66-5,33):(-0,41)=1,33 : (-0,41)=(-3,25)
(2,6:1,2-4 i jedna druga): (0,75-jedna trzecia)=(2,16-4,5): 0,42=(-2,33):0,42= (-5,54)
4 5 4
2009-10-02T14:50:17+02:00
2:0,3-5ijedna trzecia=minus cztery piate

0,25-dwie trzecie=minus 5 dwunastych


2,6:1,2-4 i jedna druga= minus 14 szostych

0,75-jedna trzecia=5 dwonastych