Odpowiedzi

2010-01-24T19:26:35+01:00
Tak, są cuda. Jedynym cudem jaki nastąpił do było Narodzenie Jezusa. Było to dla nas cudowne przeżycie. On dał nam wszystko co potrzebujemy! I szczerze mu za to dziękujemy!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-24T19:26:43+01:00
Tak



14.09.2003 Jan Paweł II odprawił w Bratysławie mszę, która kończyła jego pobyt na Słowacji. Jedną z osób, która przyjęła komunię z jego rąk, była dwunastoletnia dziewczynka. Jej ojciec Tibor Uljacki,rok temu podczas audiencji u Papieża w Rzymie, prosił o modlitwę w intencji chorej na białaczkę córki. Wkrótce dziecko wyzdrowiało. W Bratysławie Jan Paweł II osobiście ją poznał. Arcybiskup Henryk Nowacki, nuncjusz apostolski na Słowacji, stwierdził, że z całym przekonaniem możemy mówić o prawdziwym cudzie uzdrowienia.