Odpowiedzi

2010-01-25T11:19:05+01:00
Don Kichot to szlachcic. Miał 50 lat. Pochodzenie - hiszpańskie miasteczko niedaleko Manczy.
Rodzina - nigdy jej nie założył. Gospodarstwem zajmowała się gosposia. Don Kichot to chudy, blady, ale wysoki mężczyzna.
Zainteresowanie - ŚREDNIOWIECZE.
Swój wolny czas przeznaczał na spotkania z przyjaciółmi, a byli to : nauczyciel, golibroda, proboszcz.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T11:38:33+01:00
Don Kichot był niezbyt bogatym szlachcicem był w średnim wieku(około 50 lat).
Pochodził z hiszpańskiej wioski la Mancza.Miał tylko jednego parobka i gosposie z którymi mieszkał.Nie sprawiał wrażenie silnego, był szczupłym mężczyzną o pociągłej twarzy.Uwielbiał czytać książki.Utożsamiał się z ich bohaterami. Zapragnął zostać jednym z nich
szanował zasady panujące wśród rycerstwa.Był mężny i honorowy.Nawet gdy stał na przegranej pozycji walczył.(walka z wiatrakami)
Mimo nie powodzeń był optymistą ciągle wierzył w zwycięstwo. Wszystko robił dla ukochanej Dulcynei nie zdradził jej, kochał ją.
Ludzie nie traktowali ko poważnie. Często z nimi kpili.Komiczne było to jak książki zdominowały starszego mężczyznę.
32 4 32