Jak zrobić, żeby był głos w komputerze (głośniki są podłączone ale pisze brak urządzeń audio) czyli chyba trzeba zainstalować jakiś program. Ja nie umiem .komputer był tak jakby zepsuty i wykasowało się wszystkie programy po zainstalowaniu nowego windowsa czy czegoś. niech mi ktoś powie jak dokładnie to zrobić :) Daje dużo punktów :) szybko !

2
mam w kompie wymkasowany głos ale na youtube nie ma głosu wogule niema

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:29:28+01:00
Zobacz czy dobrze podłączyłeś kabelki do dobrego wejścia. A jak coś to sprawdź w ustawieniach. Pamiętaj że trzeba jeszcze do prądu podłączyć. Jak masz do tych głośników płytkę noto zainstaluj. Mi wchodzi wejście mini Jacka do takiego czarnego gniazdka w komputerze.
1 5 1
2010-01-24T19:29:48+01:00
Zawsze po zainstalowaniu nowego Windowsa usuwają się wszystkie programy,jeśli masz nowe głośniki to potrzebny jest program do ich zainstalowania (który jest w pakiecie),a jeśli nie to poprostu treba poszukać w komputerze opcji głośników.
4 5 4