Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:29:07+01:00
Rzeki:
Amazonka
Nil
Jangcy
Misisipi
Huang He

jeziora:
M. Kaspijskie
Górne
Wiktorii
Huron
Michigan
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T19:29:07+01:00
1.Amazonka
Nil
Jangcy
Missisipi z Missouri
Wołga

2.Morze Kaspijskie
Górne
Wiktorii
Ładoga
Maracaibo
1 5 1
2010-01-24T19:31:12+01:00
Jeziora
1 Morze Kaspijskie
2 Górne
3 Wiktorii
4 Huron
5 Michigan

Rzeki
1. Amazonka
2. Nil
3. Jangcy
4. Missisipi-Missouri
5. Huang He